ChienCh´ien predstavlja eterično, nebesko, početno načelo po imenu yin. Odnosi se na muško načelo u kozmološkom smislu jer se čiste muške odlike očituju u prirodi. Poistovjećuje se sa suncem, snagom koja daje svijetlost, djeluje na mračnu zemaljsku silu koja upija svjetlost. Sila yanga se širi, a sila yina se skuplja.

Chien kao nebeska sila, poistovjećuje se s Vladarom ili Mudracom. Mudrac vlada uz pomoć uvida u ono što I Ching naziva „unutarnjom istinom“. Budući da je njegovo stajalište srazmjerno kozmičkom te iznad uskih dvojnosti ljubav/mržnja, privlačnost/odbojnost te ugodno/neugodno, on nema potrebu postizati rezultate uz pomoć utjecanja ili sile.

U kozmologiji I chinga ljudsko biće stoji u ravnoteži između neba i zemlje. Često dobivamo ovaj heksagram kad počnemo misliti da su izvanjska događanja jedina stvarnost. Zaboravljamo da u izvanjskom svijetu sve pokreće viša stvarnost ( nebesko načelo), o kojoj sve ovisi.

Kad pojedinac razvije svoju nebesku prirodu, on sja poput sunca. Takva osoba uvijek je svjesna i drži se onoga što je dobro i veliko u njoj. Ona ne želi žrtvovati svoju iskrenost, svoj smisao za istinu, ljubaznost ili smisao za čovječno i pravedno. Ona je budna, nastoji otkriti svoju unutarnju neovisnost, neprestano nastoji slušati šutljivu volju Neba koji se čuje iznutra.

Prva linija: Skriveni zmaj. Ne djeluj. Postoje skriveni elementi u našoj situaciji, koji unutar našeg trenutnog razumijevanja nismo u mogućnosti vidjeti. Djelovati sad bilo bi poput šetnje u najcrnjoj noći pokraj opasnog mjesta. Trebali bismo pričekati dok skriveni element ne postane vidljiv i dok ne dobijemo jasan uvid u situaciju. Čekajući u stanju nedjelovanja zasigurno ćemo zaobići opasno vrijeme.

Druga linija: Zmaj se pojavljuje u polju. Potrebno je vidjeti velikog čovjeka. „Veliki čovjek“ je onaj koji se predaje volji više sile. On sluša Mudračeve zapovijedi, odupire se svom egu i potiče nižu prirodu da slijedi težnje višeg javstva. Vidimo „velikog čovjeka“ onda kad se izdignemo iznad dvojnosti kakve su ljubav i mržnja, nada i strah. Kad utječemo na druge uz pomoć ispravnog stajališta kaže se da „se zmaj pojavljuje u polju“. Međutim, sve dok ovakav način shvaćanja ne postane čvrst i uobičajen, nećemo uvijek imato ispravno stajalište.

Treća linija: Cijeloga dana nadmoćni čovjek stvaralački djeluje. U suton njegov um još uvijek opsjedaju brige. Opasnost. Nema krivnje. Stvaralačko djelovanje u smislu I chinga je spontano djelovanje koje izvire iz nepristranog stajališta. Tu započinje spletkarenje i planiranje pa se gubi spontanost. Vječno ambiciozni ego odmah predlaže kako ubrzati napredovanje. Stoga bismo trebali biti oprezni u trenucima kada iznenada shvatimo ulogu koju trebamo odigrati.

Takve su misli trojanski konji. Trebali bismo ostati nepristrani i ne preuzimati nikakve uloge, već dopustiti događajima da se nastave odvijati naprijed ili unatrag kako žele. Kaže se kako „ambicija ruši poštenje“. Ambicija je uvijek na djelu kad govorimo ono što drugi  žele čuti. Ako ugađamo ljudima onda kad bismo prema njima trebali biti rezervirani, žrtvujemo svoja načela. Reagiramo jednostavno i prirodno na svaku situaciju, održavajuć svoj um poniznim i nepristranim.

Četvrta linija: Neodlučan let iznad dubina. Nema krivnje. Ova linija ima dva značenja. Prvo je slično početku leta preko oceana; na pola puta se zapitamo jesmo li uopće trebali započeti. Sad nije vrijeme da se preispitujemo ili mijenjamo pravac. Naša želja da idemo naprijed usprkos svim teškoćama koje nas mogu snaći, mora se čvrsto održati. Moramo izbjeći zadržavanje na teškoćama te održati jasne i oprezne misli. Drugo značenje odnosi se na unutarnje nagodbe koje smo sklopili nekad u prošlosti. Te nagodbe kojima smo predodredili što ćemo učiniti ili ne učiniti, sprječavaju našu unutarnju slobodu da djeluje spontano i nevino, onako kako svaki trenutak zahtijeva. To ne znači da moramo upamtiti put, a zatim ga slijediti. Kako bismo održali nepristrani um, trebam odoljeti donošenju odluka o tome je li situacija dobre ili loša. Takve odluke temelje se na skrivenim dvojbama o moći Stvaralačkog da ispravi pogrešno.

Peta linija: Zmaj leti nebesima. Potrebno je vidjeti velikog čovjeka. Osjeća se utjecaj Stvaralačkog: ispravna se slika javlja u umu i mi to shvaćamo. Budući da smo u stanju kad jasno vidimo i kad smo iznutra ispravni, naš se utjecaj širi prema van bez ikakve svjesne namjere, k svima.

Šesta linija: Bahati zmaj imat će razloga za kajanje. Bahato je zanemariti upozirenja koja upućuju na nedjelovanje i nastaviti dalje. Bahato je upustiti se samouvjereno u sukobe, razmišljati o ponašanju drugih ili im govoriti kako krivo postupaju te se na druge načine upletati u njihove poslove. Stvaralačko djeluje samo ako je potaknuto ustrajnom poniznošću i našom predanom željom za otkrivanjem unutarnje istine u svakoj situaciji. Neprijateljske sile koje pobuđujemo svojom bahatošću nisu zle. Priroda djeluje na uravnotežen, skladan, nadopunjujući način. Onog trenutka kad djelujemo suprotno načinu na koji djeluje priroda, izgubivši ravnotežu u sebi, potičemo te sile da nam ponovno vrate ravnotežu.